אלמה סטודיו

בדרך לחתונה עוצרים במצב הרוח

בט״ו באב, יום שכולו מבוסס על אהבה, השיח גדול ביותר הוא כמובן על זוגיות וחתונה. וביום הגדול מהו הדבר החשוב ביותר אם לא השמלה של הכלה? צרה, נפוחה, מנוצנצת או קצרה. מאחורי כל שמלה עומד מעצב/ת שחושב על כל פרט ופרט בסבלנות רבה בשביל לגרום לכלכלה ביום המאושר בחייה לאהוב את עצמה ולהרגיש ממש כמו מלכה! המעצבים המובילים,  שלומית אזרד, דרור קונטנטו, לימור רוזן, שרון טל, אלון לבנה, וקרן חצרוני חושפים מה קורה בדרך לחתונה. 

מה הבקשות הכי מוזרות שנתקלתם בהן בתור מעצבים?

חצרוני: "דווקא כשכלה מבקשת ממני בקשות מיוחדות ומגניבות אני בדרך כלל מוכנה לעוף איתה על זה. אם זה יחמיא לה כמובן. כבר יצא לי לעצב שמלות ורודות/כסופות/ארוכות שהופכות לקצרות. אבל מדי פעם מגיעה כלה שיש לה כמה בקשות שסותרות אחת את השנייה, ואז אני צריכה לעשות סדר ולהגיד מה אפשרי ומה לא".

תנו לנו טיפ למציאת השמלה הנכונה

חצרוני: "השמלה הנכונה צריכה להיות השמלה האולטימטיבית מכל הבחינות אבל הכי חשוב שתתאים למבנה הגוף שלך ולסגנון האישי שלך. קחי איתך למדידות מלווה שתגיד לך את האמת ולא תבלבל אותך עם הדברים שהיא אוהבת או שהיא הייתה רוצה. סתם זורקת: אין כמו אימא (חוץ מסבתא)".

מה הדבר הכי מרגש שחווית כמעצבת?

חצרוני: "זה נשמע כמו קלישאה אבל אני חווה כל יום כל כך הרבה שמחה והתרגשות, ועם כל כלה אני מתרגשת מחדש. בהסתכלות לאחור מה שהכי ריגש אותי היה כשרק פתחתי את הסטודיו לפני יותר מעשר שנים, ועוד בקושי היו לי שמלות בתצוגה, ובאו אלי כלות שאמרו לי: "תעצבי לי מה שאת רוצה. אני סומכת עלייך." זה לא מובן מאליו בכלל מבחינתי. הרבה יותר קל לסמוך על מישהי אחרי שראית עבודות שלה, אבל לסמוך ככה על פי אינטואיציה, זה מדהים בעיניי ולא אשכח אותן לעולם". 

מה הביא אותך להיות מעצבת שמלות כלה?

חצרוני: "כבר מילדות אהבתי מאוד אופנה וכלות בכלל. אני זוכרת שכשאימא שלי הייתה חוזרת מחתונות הייתי קמה באמצע הלילה ומבקשת ממנה שתתאר לי איך נראתה השמלה לפרטי פרטים. כשסיימתי את הלימודים בעיצוב אופנה החלטתי להתמחות בשמלות כלה וערב כי שם הנשמה שלי נמצאת".